2017年4月16日 星期日

[誠實豆沙包] 激光脫毛分享@ A-PLUS BEAUTY

[誠實豆沙包] 激光脫毛分享@ A-PLUS BEAUTY

睇到最後,會有優惠!

一直也有脫underarm的想法,但很怕遇到以下情況:

0. 職員瘋狂hardsell, 明明淨係想參加一個療程,就比人sell其他。
0. 有不明的額外費用
0. 職員唔專業,做激光灼傷

今次聽到朋友介紹a-plus beauty。

接受腋下激光脱毛療程(共4次)

A-plus 尖沙咀/銅鑼灣均有分店,我到了尖沙咀店。




一到門口,reception先比表格我填,大至係了解每個人身體有無咩野,係唔適合做激光脫毛,同寫一啲療程細則。

填完之後,店員就安排一間房比我。

入到去,一位美容師先介紹自已,並再一次同我講解激光脫毛細則,過程同再三confirm是否適合做激光療程。

之後職員比時間我換衫。


換上中心安排的衣服及戴上特製黑鏡(激光強光,必須保護眼睛)

正式幫我做激光療程。


A-Plus Beauty Medical Center採用嘅係激光儀器 GentleLase Pro 755nm LE 24mm。 職員話我知,入邊嘅冷凍技術,可以減輕激光是嘅痛楚。

整個過程大約15分鐘內完成,過程中只有輕微剌痛。

完成後,到櫃位,職員比了藥膏同單據我,並提醒療程後初期也不要做過份劇烈運動,曝曬,自行脫毛及需要多加保濕。

因我一開始就join 4次療程package ,店員細心即時幫我約下一次療程時間。

(A Plus beauty最好的就是有提供單次收費制度,客人可因自已個人意願,選購自已嘅package,做幾多次; 做夠4次則可永久保養)

翻到屋企,睇一睇腋下,已經完全無細,而且我療程後都無覺得好乾好癢等不適。


---------------------------------
經過2星期

腋下的毛髮大約有7成已經沒再生岀黎,我本身係毛髮比較粗同唔算好多好多個種,做完激光之後,有啲毛生岀黎都係變到好幼好幼個種。

接下黎將會做之後嘅脫毛療程,我會繼續分享之後嘅情況。

。。。。優惠。。。。


如果你係第一次到A-PLUS Beauty,只要講出我個AP no.脫毛會享有6折優惠!

(以上優惠只限A-PLUS Beauty新客人)

____________________________________________________________________



A-PLUS BEAUTY 
http://a-plusbeauty.com.hk/

沒有留言:

張貼留言